Självledarskap!

Jaha, nu är det plötsligt januari månad och jag skrev mitt senaste inlägg i oktober, alltså denna tid bara flyger fram... År 2020 känns som ett bra år, det blir ett spännande år <3

Jag avslutade året 2019 med att fylla 40 år, herregud..... jag som fortfarande ser mina mostrar vara i den åldern ;-) ja, ja det är ju ändå bara siffror eller hur!

Jag påbörjade också som jag skrev i mitt senaste inlägg en Madderesa och första steget är nu avklarat. Under hösten förra året började jag en självledarskapsutbildning, framtagen av Mia Törnblom och MT Utbildning En digital utbildning som är utmärkt för den som vill lära känna sig själv lite bättre och få verktyg att ta sig an livets och vardagens alla utmaningar.

Jag ska vara ärlig, jag tvivlade på att jag skulle klara utbildningen, men jag kände att jag behövde en mental utmaning. I december gick jag mina sista lektioner och det kändes så underbart när jag var färdig och jag är stolt över mig själv. Dock insåg jag under utbildningen att jag aldrig kommer vara klar, det är en livslång träning om jag vill nå målet att vara den bästa versionen av mig själv.

Så jag tränar varje dag och jag märker tydligt hur jag utvecklas och mår bättre inombords och jag kan varmt rekommendera denna utbildning om du som jag, vill vara den bästa versionen av dig själv.

Sköt om er!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kylklamp mellan benen!

7år...

Läsardebatt i Aftonbladet!