En massa firande!

Då har det hunnit vara jul, min födelsedag och nyår!

Vi firade julafton två gånger, en med mannens familj och en med min familj. Det är riktigt härligt att träffa hela familjen samtidigt, det blir fullt ös :-)

Jag bjöd båda våra familjer på ett litet kalas, ja litet vet jag inte riktigt om det blev. Hade alla kommit, så hade vi blivit 19 personer. Nu blev tyvärr min svägerska och hennes familj sjuka, så vi blev "bara" 15 personer ;-) Mysigt hade vi och jag hade beställt en tårta från en tjej jag känner sen skolåren.
Vad tycks?!


Under min födelsedag fick jag besök av min kära vän Mia som jag inte har träffat på ganska länge trots att vi bor i samma gata. Fina blommor, choklad och en liten nalle hade hon med sig också.
Blommor fick jag även av ett par andra vänner Magnus och Suss som också är grannar och sen blommor av mina föräldrar och syster.

Vi firade nyårsafton hos våra underbara vänner i Mala med god mat och god mat och god mat, jag vi tycktes äta hela kvällen ;-) Sen slutade det med en brakfest innan vi åkte hem.

På nyårsdagen kom min moster Maje och hennes Ulf på besök och hade underbart fina blommor med sig. Nu finns här inga lediga vaser kvar i detta hus :-)

Idag har det varit väldigt slappt, har precis sett den första Hobbit filmen. Det märktes inte att man satt i tre timmar, riktigt bra.
Nu är vi inne på 2014 och jag ser fram emot nya positiva utmaningar och mer omtanke och glädje i mitt liv!


Nedan ser ni blommorna jag har fått!
Från Mia och Paul                                                              Från Magnus och Susanne

Från mina föräldrar och lillasyster                                      Från Maje och Ulf


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kylklamp mellan benen!

7år...

Läsardebatt i Aftonbladet!