Tillbaka till verkligheten!

Det var ju ett tag sen jag skrev, så nu är det väl dags igen :-)

Idag är det en speciell dag, det är min mans födelsedag. Han är min bästa vän och jag älskar honom oerhört mycket.

Vi är precis hemkomna från en underbart skön semestervecka på Teneriffa med vänner och deras härliga dotter. Det var en vecka som bestod av all inklusive och det innebar sol, bad, drinkar och 100% njutning. Dessutom hade våren kommit när vi kom hem, så härligt.

Innan vi åkte på semester han jag skriva en artikel som dock publicerades i hd under min semester. Men mina snälla föräldrar sparade artikeln till mig. Även om jag vet vad jag skrev, så vill jag ändå se hur den blir i tidningen. Ni kan läsa den här nedan...


Nu är jag dock hemma i verkligheten igen och det känner jag av inte minst med min kropp, så tyvärr är jag lite halvkass denna veckan. Men men, det är bara att göra det bästa av situationen och invänta återhämtningen.


Sköt om er därute!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kylklamp mellan benen!

Borta bra, men hemma bäst!

Läsardebatt i Aftonbladet!